thian nieuw hier

Hier kunnen nieuwe bezoek(st)ers zich voorstellen.

Moderator: moderators

Plaats reactie
thian

thian nieuw hier

Bericht door thian » 27 apr 2018, 14:23

hallo allemaal het zou best eens kunnen triggeren

ik ben thian
een vrouw van 48 jaar oud bijna 49 maar ik voel me vaak 15 het begint de laaste tijd te beteren en ik begin me wat volwasssener te voelen in de twintig sinsa ik mag praten en vooral schrijven
ik ben gek op dieren, planten en alles leeft voor me, ook de radio, mijn driewielfiets, mijn computertje, planten ook hebben ze nog maar 1 blaadje die gooi je dus niet weg die behandel je met liefde verer ben niok heel creatief en heb ik twee katten en heb ikeen lichamelijke geerfte ziekte hypermobiliteits syndroom waardoor ik veel pijn en veel slijtage heb door veel zwaar en hard werk in de zorg, de slijtage inmijn hanen vind ik het ergste ik haak graag en ben met een vloerkleed bezig ik lkan dat nl niet betalen, ik ben afgekeurd en acht in eenwelling dat kan ik ook zelf maken en het wordt heel mooi ik heb al 115cm bij 150 cm en het moet 180 bij 150 cm worden in allemogelijke kleuren groen, ik heb een heerlijk huisje ingericht in bossferen aan het water

ik hbe 30 jaar trauma en ben nooit op gevangen en heb daardoor een dissociatieve stoornis NAO, , CPTSS, een persoonlijkheidsstoornis cluster C NOA, hechtingd stoornis, somaforme stoornis fybromialgie en nog wat niet functioneren in werk, sociale omgeving en dat soort dingen

TRIGGER

als kind ben ik door mijn ouders fysiek en geestelijk mishandeld
ik ben aangerand toen ik 12 was en mijn boer hield de kinderen die me wilden helpen tegen en ik zag ze allemaal weg lopen en voelde me zooo alleen op de wereld toen ze uit zicht raakten en ik overbleef met de aanrander ik ben gedissocieeerd en weet niets verder
dat heeft grote gevolgen voor mijn school periode gehad ik w2ist niets meer ervan maar was verselijk bang en rende doodsbang weg als ik vast gepakt en werd daarom gepest en om de kleding die mijn moeder zelf maakte

mijn moeder is een borderliner zonder emotie voor anderen alles draait om haar en ik zat in nhaar val van af kleins,ze werd gek als iemand er wat van zei en wilde geen behandeling
mijn vader is alcoholist verteld hij zelf en ws schizofreen hij heeft gevoel maar al het ander gaat nl voor, hij verdroeg geen prikkels werd niet behandelt toen ik kind was daarna is hij 12 jaar behandelt maar weigert ts stoppen met alcohol en dat gaat niet samen met medicijnen dus konden ze niets voor hem doen, ook hij is mishandelt als kind en ook door mijn moeder

mijn moeder wilde een man 10 jaar ouder als ik hebben, en heeft hem gelokt met mij, toen ik 14 was, ik moest met hem naar bed toen ik 15 was ik meost hem in de familie houden anders lag ik er zelf uit en was heel geisoleerd opgevoed, wist niet waar heen te gaan, hij dreigde als ik niet met hem naar bed ging dan stopte hij met de familie hij pakte het als een pedofiel wat hij was en een psychopaat kwam later naar voren heel geraffineerd aan en ik moest ik was naiff emn dacht dat vhet 1 keer was.... maar eenmaal in de val, was het je wildde het zelf
mijn moeder regelde dat hij bij mij lop mijn kamer, we woonde in een gehucht, kwam wonen ze had de logeer kamer waar hij tot dan toe zat zelf nodig ik hebn gehuild gesmeekt dat ik niet wilde dat moest ik maar zelf oplossen,
mijn moeder riep me bij me ik moest hem loslaten zij wilde met hem naar bed! hij wilde haar
ik hbe haar een klap weten te geven en ben naar de buren gevlucht zonder te weten wat er gebeurt was en werd terug gestuurd dat het wel mee viel
een jaar later dreigde hij met een advocaat, en hebben mijn beide ouders me aan heb mee gegeven hij mocht alles met me doen (16) als ze er maar geen last van hadden, ik werd door mijn vader genegeert, we kregen een huis en ik moest mee,
hij had 2 sexboeken en elke dag werd ik als een pop in een ander standje gezet ik was een hoer in zijn ogen, hij zeinelke dag niemand geeft om je, je mag blij zijn dat ik je wil en nog veel meer ik werd ook volledig afgekraakt en dat niemand mij aardig zou vinden en dat ik niets kon
en werd afgezondert, toen mijn moeder langs kwam smeekte ik haar buiten in het portiek om me mee te nemen, 16?17? minderjarig ze duwde me weg en zei ik kom niet voor jou en liep naar die man die op haar stond te wachten en er om lachte hij had het gezien, gehoord en er volgde straf, hij was fysiek heel geweldadig en hield van mensen pijn doen ook sexueel en kikte op verkrachtigen, en zou niet van zijn kinderen af kunnen blijven sexueel
ik ben trots dat ik geweigert heb kinderen te krijgen bij die man hij viel ook op mannen
de laatste jaren werd ik gedre3igd te vermoorden omdat ik te veel wist en heeft hij een pistool tegen mijn hoofd gehouden kussens in mijn slaap op me gedrukt me van balkon geprobeert te gooien en uit het raam, keel dicht knijpen en vele andere dinegn het is een geluk dat ik eht oeverleefd heb
toen ik 22/23 was heb ik me weg weten te vechten dat was dood eng en zulke vreselijke uren
daardoor weet ik dat ik heel veel aan kan nu ik hbe uren opgesloten gezeten tot ze me kwamen halen want politie in schakelen dat deden ze ooit en dood was toch niet de bedoeling
en kwam ik bij mijn ouders terecht opnieuw het eerste wat mijn moeder zei was daar praten we nooit meer over
ik ben tot mijn 30ste nog een marjonet van mijn moeder geweest en toen heb ik het contact verbroken was een paar keer verhuist dat hielp niet, ik ben verdwenen 2 keer andere werk, ander huis hele andere provincie en ik ben nog verdwenen, mijn ouders zijn gescheiden
ik was mijn hele geheugen kwijt en heb 10 jaar geleeft tot iemane het open maakte en toen barste de bom en kreeg ik herbeleving na herbeleving en wilde ik dood, ik kon het niet aan, dat is over ik heb goede hulp en probeer een zinvol leven te creeren

trigger over

mijn vader heeft veel niet geweten die krijgt en kaartje af en toe zonder te weten waar ik zit en hij mag me ook niets sturen

mijn verhaal heb ik uit gebreid in 45 en meer losse pagina,s geschreven sinds kort toenik hoorde dat het niet verjaard was en naar schadefonds geweldsmisdrijven gestuurd met heel veel bewijs
ik hbe net weer een brief die ik bij iemand in bewaring had gegeven ijs en ijs koud van net na het verbreken van het contact die wordt met begeleidend schrijven ook nagestuurd

het heeft me goed gedaan te schrijven ik mag eindelijk praten, dat mocht in de psychaitrie niet het was te heftig zeiden ze, en ik zou het noiet aan kunnen, maar ik kan goed schrijven

nu bij de ggz mag ik heel voorzichtig stapje bij stapje trauma verwerking gaan doen ik heb er vertrouwen in maar het is fijn om ergens terecht te kunnen daarna als het heftig is geweest hoewel ik hele lieve woonbegeleiders heb hoor en een heel klein kringetje om me heen
maar daar kan ik niet benoemen en ze vinden het eng, want het is zo ver van hun wereld
het is of ik ergens anders vandaan kom ik hbe zo,n ander leven gehad geen normaal leven dat daar een groot hiaat tussen zit en dat doet pijn

ik heb 2 mensen die weten van de eerste aanranding aan geschreven via facebook een jongen ie nu man was en er bij was om te weten wat er gebeurt is, om het te kunnen verwerken.. ik kijk zo uit naar een reactie maar het is de vraag of ik die krijg nl...

en ik heb sinds heel kort weer kontact met 2 tantes waarvan 1 het schrijven naar het fonds leest en achter me staat das zo,n wonder ik hbe haar uit moeten legen wat het met me doet allemaal via facebook
en heb ik contact met mijn opa en nog even met mijn oma die net overleden is ze was demeterend ik kan ze niet opzoeken wegens geld gebrek maar heb wel kaarten kunnen sturen
dat is toch heel fijn iets van familie
ook twijfel ik om een oom en tante van mijn moeders kant van de familie het toe te sturen?
wie niet waagt wie niet wint... ze zijn heel realistisch en lieve mensen, het contact is gestopt door dat mijn moeder mijn post steeds uit mijn brieven bus haalde en las.. dat hield me tegen..
maar dat kan allang niet meer ze wonen in denemarken

dat is mijn verhaal

moppieislief

Re: thian nieuw hier

Bericht door moppieislief » 27 apr 2018, 23:17

Hoi Thian,

Welkom hier!
Wat vreselijk wat jou allemaal is aangedaan. Jouw moeder en die man zijn echt verschrikkelijk! Ik ben blij te horen dat je nu wel de juiste hulp krijgt en je je kan gaan uiten door te schrijven. Ik heb je andere bericht ook gelezen maar reageer daar later even op, het is nu al laat ;)

Groetjes Nathalie

thian

Re: thian nieuw hier

Bericht door thian » 27 apr 2018, 23:45

dank je wel nathalie lief van je!

Plaats reactie